موعود جمعه

جز او به هیچ واقعه ای دل نبسته ایم...موعود جمعه ،جمعه موعود میرسد

موعود جمعه

جز او به هیچ واقعه ای دل نبسته ایم...موعود جمعه ،جمعه موعود میرسد

درباره بلاگ
موعود جمعه

یک لحظه هایی هست که من در خوابم...
خواب غفلت..
یک لحظه هایی هست که من کامل فراموش میکنم وظایفم رو...
یک لحظه هایی هست که اصلا انگار نه انگار که یه امام"زنده" و "ناظر" داره در زمان من زندگی میکنه...
یه لحظه هایی هست که من خون به دلش میکنم...
یه لحظه هایی هست که میگم"آقاجان شرمنده ام"ولی خیلی زود همه چی یادم میره..
یه لحظه هایی هست که من اصلا سرباز خوبی نیستم..
من اسم این لحظه ها رو "همیشه"گذاشته ام...
اللهم عجل فرج مولانا صاحب العصر و الزمان بالقرآن

بایگانی
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۱۶

مدافعان حرم

                                    


مسلمانان سوریه را در یابید
چشم اباالفضل به دستان ماست

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۴
ن.ق

نظرات  (۱۵)

۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۰۳ عمـــــــار
سلام
وب خوبیه
امیدوارم با مطالب عالی همیشه بروز باشی

پاسخ:
سلام علیکم
لطف دارید
یا علی
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۱۱ الاقل او اکثر
سلام علیکم،
انشاء الله موفق باشید،
ولی پیشرفت در وبلاگ نویسی یعنی چه که در بیان میشود و در بلاگفا نمیشود؟
به جای عطر نرگس این وبلاگ پیوند شد.
پاسخ:
سلام ممنون از لطفتون
منظور من پیشرفت در وبلاگ نویسی نیست منظورم وبلاگ نویسی زیر نظر یه مرجع پیشرفته تر هست
سلام
مثل همیشه دعوتید به....گوهرانه...آفتاب هشتم
http://zareh.blog.ir/post/91
امروز ساعت 15.پالپ کتاب3...تقدیم به شما.
یا علی
سنگ صبور بی کسی من ، حبیب من

شمش الشموس وادی طوس ای غریب من

ای عشق من زیارت تو جای خودَ ولی

کی می شود زیارت جدت نصیب من
-------------------------------------------
میلاد آقا علی بن موسی الرضا(ع) مبارک
با پست جدیدی به روزم
پاسخ:
سلام
سر زدم+نظر
موفق باشید
یا علی

اللهم عجل لولیک الفرج

آمین.

 

پاسخ:
آمین
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۰۵ بچه های مسجــد
سلام
وبلاگ شما لینک شد
درصورت تمایل ما را تحت عنوان :: بچه های مسجــدی ماهشهر ::
لینک بفرمایید ...
ممنون
پاسخ:
سلام
ممنون از لفتون
شما با افتخار لینک شدین
یا علی
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۱۹ بهشت جوانان

سلام...

من شمارو با اسم موعود جمعه لینک کردم

یعنی از این به بعد بیام اینجا؟!

چرا اومدین اینجا؟دلیلش...چی بود؟

جوابشو بیاین وبلاگم بدین

۲۶ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۴۲ محمدرضا صفایی
پنجره فولاد رضا(ع)
برات کربلا میده ...
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۵۷ ... خادم الزهرا
سلام
امیدوارم که موفق اشید در این عرصه جنگ نرم در فضای مجازی .

فقط یادتان باشد حضور در فضای مجازی ایمان میخواهد .

و  وبلاگنویسیتان از روی اخلاص و جهت حفظ و نشر آثار و رفتار های اسلامی باشد

موفق باشید و با افتخار لینک شدید...
پاسخ:
سلام ممنون از تذکرتون
ان شاالله که بتونم بهش عمل کنم
یا علی
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم
وبلاگ اخلاص با مطلبی تحت عنوان "یک واجب الهی ..." (با موضوع خمس)
ان شاء الله حتما سر بزنید و نظرات و احیانا سوالاتتون رو مطرح کنید
التماس دعا
پاسخ:
سلام سرزدم
ممنون از دعوتتون
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۱۵ بهشت جوانان

سلام

حالتون خوبه؟

بروزم اگه افتخار بدین تشریف بیارین ممنون میشم

پاسخ:
سلام
الحمدلله
سر زدم+نظر
موفق باشید
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۳۵ ... خادم الزهرا
سلام
روزی روزگاری دو تا دوست عاشق، با هم تصمیم

گرفتند که برسند به خدا یکی رفت مکّه یکی رفت فکه
حاجی وقتی از مکه برگشت روی دیوار عکس
دوستشو دید، بالای عکس نوشته بود
"
شهید نظر می کند به وجه الله
هفته دفاع مقدس مبارک

راستی با  یه کلیپ صوتی بسیار زیبا بروزم ...
التماس دعا
پاسخ:
ممنون از دعوت سر زدم و کلیپ رو هم دانلود کردم
یا علی
منتظر مطالبتون هستیم...

پاسخ:
سلام ان شاالله امروز آپ میکنم
سلام
من چن وقتی بود به خاطر انتقال به شهر کریمه اهل بیت (قم) نبودم در فضای سایبر.
شنیدم نقل وب کردین!
در ضمن شما طالبه هستین؟
پاسخ:
علیکم السلام
بله بدلیل فضای بهتر بیان تصمیم گرفتم زیر نظر بیان به وبلاگ نویس ادامه بدم
نه خیر بنده دانش آموز هستم
یا علی
سلام
خداوند کمکشان کنه ...

 دوست عزیز شما هم در پیشرفت وبلاگ ما سهیم باشید با پیشنهاد عناوین زیبا برای احادیث درج شده و همچنین با تصاویر مرتبط با احادیث که معنا و مفهوم حدیث را بهتر به خوانندگان برساند ....موفق باشید.
پاسخ:
علیکم السلام
خدمت میرسم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی