موعود جمعه

جز او به هیچ واقعه ای دل نبسته ایم...موعود جمعه ،جمعه موعود میرسد

موعود جمعه

جز او به هیچ واقعه ای دل نبسته ایم...موعود جمعه ،جمعه موعود میرسد

درباره بلاگ
موعود جمعه

یک لحظه هایی هست که من در خوابم...
خواب غفلت..
یک لحظه هایی هست که من کامل فراموش میکنم وظایفم رو...
یک لحظه هایی هست که اصلا انگار نه انگار که یه امام"زنده" و "ناظر" داره در زمان من زندگی میکنه...
یه لحظه هایی هست که من خون به دلش میکنم...
یه لحظه هایی هست که میگم"آقاجان شرمنده ام"ولی خیلی زود همه چی یادم میره..
یه لحظه هایی هست که من اصلا سرباز خوبی نیستم..
من اسم این لحظه ها رو "همیشه"گذاشته ام...
اللهم عجل فرج مولانا صاحب العصر و الزمان بالقرآن

بایگانی

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

به نقل از نشریه ی پرتو:

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران حج فرمودند: «بزرگان تشیع اعم از امام(ره) و دیگران همواره بر حفظ اتحاد امت اسلامی تأکید کرده‌اند، بنابراین آن تشیعی که با هدف دامن زدن به اختلافات، از رسانه‌هایی که در لندن و امریکا هستند، تبلیغ می‌شود، در مسیر شیعه واقعی نیست.» اما منظور رهبر انقلاب کدام رسانه‌ها بوده است؟ به نوشته «تریبون» در سال‌های اخیر رسانه‌های مختلفی به نام تشیع با هدف ایجاد اختلاف میان مسلمانان ایجاد شده‌اند که به اختصار به سه شبکه فارسی زبان آن اشاره می‌شود:

شبکه اهل‌بیت؛ ادبیات لمپن به نام شیعی‌گری!

این شبکه با مدیریت فردی به نام «حسن ا..یاری» تاسیس شد و عوامل آن با انتخاب این نام مقدس، سعی داشتند موقعیتی برای خود کسب کنند. آن‌ها در دوره فعالیت خود در راستای برجسته ساختن اختلافات مذاهب اسلامی و همسو با سیاست‌های انجمن حجتیه مطالبی را تهیه می‌کردند. تاکید بر سوگواری ایام فاطمیه به نام «محسنیه» و برگزاری جشنی موسوم به «عیدالزهرا» مهم‌ترین اقدامات این شبکه بود.

                                        

انتساب دروغین به مرجعیت

ا...یاری مدتی این شبکه را منتسب به مراجع معرفی می‌کرد و مدعی بود بیوت مراجع از آن حمایت می‌کنند. این ادعا از سوی مسؤولان بیوت مراجع رد شد. در این میان، بیت «آیت ا... قربانعلی محقق کابلی» از علمای مقیم قم از شبکه اهل بیت، حمایت می‌کرد. با افشای ماهیت تفرقه‌افکنانه آن، آیت ا... محقق کابلی نیز طی اطلاعیه‌ای در مهر 1389، با تاکید بر اهمیت وحدت بین مسلمانان، اعلام کرد: «از پیروان و شیعیان راستین اهل بیت عصمت و طهارت (ع) جداً تقاضا می‌شود که از هرگونه کمک مادی و معنوی به شبکه یاد شده خودداری کنند. از نظر این‌جانب پرداخت وجوهات شرعیه با هر عنوانی به این شبکه و سایر مراکز و شبکه‌ها و برنامه‌هایی که تحت هر عنوانی در راستای ایجاد تفرقه میان امت اسلامی فعالیت می‌کنند نه تنها مجزی نیست بلکه تعاون بر اثم و عدوان است.»

دیدگاه‌های سیاسی ا...یاری

1- ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی

2- تایید شعار نه غزه نه لبنان با این بهانه که اول بقیع را آزاد کنیم غزه برای بعد.

3- ایجاد فاصله بین شیعیان و مرجعیت معظم شیعه (مدیر این شبکه هیچ‌یک از مراجع را عادل نمی‌داند و به کرات به حضرت امام خمینی، حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای‌، حضرت آیت‌ا... مکارم شیرازی و حتی حضرت آیت ا... بهجت توهین کرده است)

4- کوبیدن دولت جمهوری اسلامی ایران و پایین آوردن جمهوری اسلامی از حامی مستضعفان و شیعیان جهان به دشمن اهل بیت(ع)!

5- مقایسه حکومت امام خمینی(ره) با حکومت عباسیان!

6- دفاع از آمریکا به بهانه آزادی بیان در آن کشور

آقای ا... یاری ساکن آمریکاست. جالب است بدانید در آمریکا قانونی برای شبکه‌های ماهواره‌ای وجود دارد با این مضمون که اگر شبکه‌ای کوچک‌ترین توهینی به مقدسات یک فرقه مذهبی یا فکری یا اجتماعی بکند آن شبکه تعطیل می‌شود و مجوزش باطل خواهد شد. حال این سؤال پیش می‌آید که چرا شبکه موسوم به اهل بیت که تماما توهین است، بسته نمی‌شود؟ جز مخالفت این شبکه با دولت جمهوری اسلامی و ایجاد اختلاف بین فرق اسلامی علتی دارد؟

اعتقادات مبتنی بر تفکرات حجتیه

اعتقادات و حرف‌های وی شدیداً منطبق بر تفکر حجتیه است، او معتقد است هیچ کاری نباید انجام داد و فقط منتظر باشیم تا خدا هر زمان خواست امام زمان را بفرستد. این شبکه، مروج قمه‌زنی است و می‌گوید به عشق امام حسین (علیه السلام) همه کاری باید کرد....

هدف این جریان، سوق دادن تشیع به سمت حجتیه است تا به اهل سنت فحش دهد و یا حتی حکم قتل برادران اهل سنت را صادر کند. در حال حاضر هم توهین به اهل سنت از جانب وی کم نیست و از این طریق میان برادران شیعه و سنی تفرقه ایجاد می‌کند.

شبکه اهل بیت «کاخ سفید»!

چندی پیش حجت‌الاسلام نبوی، معاون تبلیغات حوزه علمیه قم، طی نشستی از گردآوری اسنادی مبنی بر حضور آمریکایی‌ها در پشت پرده این شبکه ماهواره‌ای خبر داد و گفت: «هدف این شبکه که به نام دفاع از شیعه و گسترش علوم اهل بیت‌ (ع) راه اندازی شده است، بد جلوه دادن شیعه بود.»

با بروز حساسیت در خصوص این شبکه، دادگاه ویژه روحانیت در قم، حکم پلمپ دفتر این شبکه را صادر کرد. عوامل این شبکه در ادامه تحرکات خود، ضمن جسارت به علمای اسلام و نیز مقام معظم رهبری و ولایت فقیه، مدعی شدند رویکرد نظام، حمایت از اهل سنت به قصد تضعیف مکتب اهل بیت‌(ع) است!

۲۸ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۴۶

روزی که عزیز فاطمه می آید...

ن.ق
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۱۶

مدافعان حرم

                                    


مسلمانان سوریه را در یابید
چشم اباالفضل به دستان ماست

۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۳۷

سنت فاطمه

نزدیک اما دور از دسترس..

بی عشوه ولی دل ربا..

اوست معلم وقار در قله ی بینیازی..

هر خار و خسی عاشقش نمیشود و زیباییش را هر دلی لمس نمی کند..

او پیش از انتخاب شدن انتخاب میکند و پیش از معشوق شدن عاشق میشود..

با زیرکی گوی عقل را از کنار دیو هوس می رباید..

او همان دختر عفیف و در پس پرده ی حجاب است...